reklama

Úsmev, prosím... (2)

Dnes na začiatok niekoľko myšlienok od známych osobností a potom aj zopár vtipov: Kde je málo úsmevu, tam je málo úspechu. Carnegie Andrew Na svete nie je nič nákazlivejšieho, ako úsmev a dobrá nálada. Dickens Charles Usmievajte sa a budete mať priateľov; mračte sa a budete mať vrásky. Načo žijeme, ak nie preto, aby sme jeden druhému urobili svet menej ťažkým? Eliot George

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Muž volá obvodnému lekárovi:- Pán doktor, viem už je neskoro, ale príďte hneď k nám. Žena má prudký zápal slepého čreva.- Môj milý upokojte sa, slepé črevo som Vašej žene vyrezal už pred dvomi rokmi. Počuli ste, aby mal človek dve slepé črevá?- Rozmýšľajte trochu doktor, nepočuli ste ešte o človeku, ktorý by mal druhú ženu?Pýta sa lekár pacienta:- Spávate pri otvorenom okne, ako som vám doporučil?- Áno, pán doktor.- A chrípka je preč?- Chrípka nie, zatiaľ len zlatý svietnik a hodinky.U lekára:- Skôr ako vás vyšetrím, rád by som vedel, pijete?- Ste veľmi láskavý, pán doktor, ak si môžem vybrať, najradšej mám slivovicu.Skúsenejší kolega poúča mladého lekára:- za polovicu pacientov vďačíme zlým kuchárom.- A za druhú?- Dobrým kuchárom.U lekára:- Tak, čo dedko? Predpísaná medicína bola dobrá?- Že či, pán doktor, skvelá!- Vnúčikovi po nej prešiel kašeľ, mne lámka a so zvyškom stará umyla okná.Roztržitosť:- Môj manžel si spáli obidve uši.- Neuveriteľné! Ak sa to stalo?- Práve si žehlil košeľu, keď zazvonil telefón...Namiesto slúchadla si priložil žehličku.- A ako si spálil to druhé?- Musel predsa telefonovať lekárovi!Lekár informuje manželku:- Manželovi dáte piť len čaj, ak by ste ma dali, čo len kvapku alkoholu zabijete ho.- Dobre, dobre, pán doktor, ale keď mu ho nedám, zabije on mňa.Po návrate od lekára manželka referuje:- Predstav si, doktor mi predpísal zmenu vzduchu!- Máš ty ale šťastie, - ozve sa muž z gauča.- Práve sa otočil vietor.Pacient sa sťažuje:- Keď sa telom nakloním dopredu, vystriem pravú ruku a ľavou si siahnem doradu za seba a potom obe ruky skrížim, pociťujem hroznú bolesť.- Bodaj by nie, prečo robíte také hlúpe pohyby?- Aby som si obliekol kabát.Priatelia:- Človeče a prečo si vybil psychiatrovi zuby?- Štatisticky mi dokázal, že v každej rodine je jeden blázon.- No a ???- Ja som jedináčik.Ošetrovateľ na psychiatrii informuje ošetrujúceho lekára:- Bola tu pani Trnková, že si vezme muža do mácej starostlivosti.- A čo na to pacient?- Nechce o tom ani počuť.- Tak ho musíme prepustiť, už je úplne zdravý.Pacient konzultuje s lekárom:- Mohli by ste mi povedať, či dožijem 80 rokov.- Aký život vediete? - Pijete?- Som abstinent.- Fajčíte?- Som nefajčiar.- Prejedáte sa?- Som vegetarián.- Tak sa veľa milujete?- Vôbec nie.- Tak doparoma načo sa chcete dožiť 80 rokov?U lekára:- Pán doktor musíte mi pomôcť!- Čo vás trápi?-Trpím samovravou.- To nie je také strašné.- Nebolo by, ale kto to má stále počúvať tie hlúpe reči?

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu