reklama

Úsmev, prosím ... (10)

Jedno anglické vydavateľstvo vyhlásilo súťaž o najlepšiu definíciu priateľstva. Medzi tisími odpoveďami boli tieto: Priateľ je človek, ktorý násobí radosť a delí zármutok. Priateľ je človek, ktorý rozumie nášmu mlčaniu. Priateľ je človek, ktorý vie o tebe všetko, a napriek tomu ťa má rád. Definícia, ktorá zvíťazila: Priateľ je ten, čo prichádza, keď všetci odišli. Milí priatelia aj ja prichádzam k vám a dúfam, že prispejem k vašej dobrej nálade. Opäť pridávam i pár vtipov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Sestrička, chcem, aby ma pán

doktor vyšetril,"domáha sa pacient.

„Pane, ale tu ste v ambulancii veterinára!"

„Však dobre, veď mám opicu."

Blondínka píše inzerát:

„ Som pekná, príjemná a milá. Volajte na mobil NOKIA 3300."

Blondínka a brunetka idú autom.

Zrazu zastanú a blondínka sa pýta:

„Prečo stojíme?"

„Minul sa nám benzín."

„Ty si ale múdra! Ja by som si to určite

nevšimla a šoférovala by som ďalej!"

Správca rekreačnej chaty:

„Urobíme všetko, aby ste sa tu cítili ako doma!

„No to snáď nie!" Ja som si myslel, že si tu idem odpočinúť."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žena dohovára mužovi:

„ vieš, čo by sme mohli mať, keby si prestal fajčiť?"

"Viem, ty nový kožuch a ja nič" odpovedá manžel.

Želám všetkým krásny deň!

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu