reklama

Úsmev, prosím ... (16)

Nikto nie je dokonalý! Dokonalosť sa dosahuje maličkosťami, avšak dokonalosť nie je maličkosť...  Tiež sa hovorí sa, že „chyby nerobia človeka horším, iba ľudskejším.“ Pochybili ste? Prečo by sa to nemalo stať, veď človek je omylný? Nič to! Vydržte búrku, slniečko opäť zasvieti, veď nie nadarmo sa hovorí : „Čo ta nezabije, to ťa posilní!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

۩

„Mami?" Raz budem doktorom! zdôrazňuje malý syn.

Mami? Tu čítam, že Boh vybral Adamovi rebro...

Čo myslíš, koľko bodov je za vybratie zebra?

A zaplatí to poisťovňa?" Stará sa o svoju existenciu

budúci lekár...

۩

„Pán doktor,

čo je lepšie? Parkinsonova alebo

Alzheimerova choroba? pýta sa pacient.
„To je jedno, či to pivo rozlejte alebo zabudnete, kde ste ho

položili" odpovedá lekár.

۩

„Pán doktor," sťažuje sa žena lekárovi.

„Môj muž neustále hovorí zo spánku. Čo mám s ním robiť?"

„Pani, nechajte ho hovoriť cez deň!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

۩

Miliardár sa sťažuje lekárovi:
- Pán doktor, v poslednej dobe sa mi zhoršuje pamäť.
- Buďte rád, budete mať aspoň čistejšie svedomie,

upokojuje ho lekár.

۩

Jano hovorí kamarátovi:

„Zajtra so ženou oslavujeme plechovú svadbu."

„ A to je aká?"

No, už piaty rok jeme len samé konzervy.

۩

„Miláčik, ak sa budem topiť zachrániš ma?"- pýta sa manžel manželky.

„A ak poviem, že áno, skočíš do vody? odpovedá prezieravá manželka.

۩

Smiech je nákazlivý!

Podarilo sa mi to?

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu