reklama

Palculienka...

Počas uplynulých sviatočných dní som spoznala zaujímavé dievčatko a jeho mamičku. Verte, aj v tomto prípade platí, „to nevymyslíš, to napísal život sám...“ Verím, že ak si to mamička prečíta, že mi odpustí to prirovnanie k Palculienke...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nemôžem si pomôcť, ale keď som uvidela Denisku nenapadlo mi nič iné, len označenie „Palculienka." Deniska mi hneď na prvý pohľad pripomínala práve to dievčatko z rozprávky H.Ch. Andersena. „...áno kdesi vyrástol prekrásny, čarovný kvet a keď sa rozvinul uprostred neho sedelo dievčatko maličké ako palec."

Aj Deniska na mňa pôsobila užasne nežne a zároveň, tak krehko. Slovo dalo slovo a mladá mamička sa rozhovorila... Najskôr som to nepredpokladala, zdala sa mi dosť uzavretá. Nakoniec sa o ich príbeh podelila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno je to tak, všetkému sa treba v živote učiť. Zoberme si také malé stvorenie, dieťatko. Naučiť sa chodiť predpokladá klásť „nôžku pred nôžku." Aby dieťatko udržalo rovnováhu potrebuje k tomu láskavé ruky matky, či otca a navyše aj láskavé a povzbudíme slová:  "Neboj sa, ak spadneš, zase vstaneš..."

No, nie vždy to platí, Deniska sama nevstane... natrvalo je odkázaná na pomoc iných. Otec to údajne vzdal ešte skôr, ako vôbec mohol Deniske pomôcť. Vraj nezvládol situáciu...zato Mária, tak sa volá Deniskina mamička, sa venuje dcérke každú minútu svojho života. Venuje sa jej celým svojim srdcom. Tak veľmi to bolo to vidieť a cítiť z ich vzájomnej komunikácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Deniska má telíčko o niečo menšie, ako jej rovesníci, ale zato jej srdiečko je oveľa- oveľa väčšie. Úžasné šaty malého dievčatka na prvý pohľad zakryli jej telíčko a bolo obdivuhodné vidieť a počuť, koľko lásky dokáže toto útle dieťa odovzdať, a aké je vďačné za každú pomoc.

Hovorí sa, že anjeli nás milujú a dávajú na nás pozor. Želám Deniske a jej mamičke, aby mali takýchto anjelov, hneď niekoľkých. Teraz myslím aj na „Dobrých anjelov" z rovnomennej neziskovej organizácie, lebo ak ich pomoc niekto potrebuje, sú to práve oni dve. Verím, že si ich „dobrý anjel nájde sám" bez zásahu iných. Tak si to aspoň zatiaľ predstavuje Deniskina mamička.

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu