reklama

Termálne kúpalisko Podhájska trochu inak...

V horúcom lete takmer všetci vyhľadávame vodu. Je to tak, leto je nevyhnutne spojené s vodou a kúpaním. Niekto má rád more, iný dá prednosť jazerám, či prírodným kúpaliskách, ďalší možno uprednostnia návštevu Wellness centra. Každý podľa chuti a samozrejme aj podľa finančných možností. Ja má rada, okrem iných možností, aj vodu v Podhájskej, oceňujem jej liečivé účinky. Táto voda je svojim zložením prirovnávaná k vode Mŕtveho mora. O Podhájskej som v súvislosti s liečivými účinkami už písala. Teraz ma zaujali sochy, ktoré sú súčasťou areálu a spríjemňujú pobyt návštevníkom termálneho kúpaliska. Ak máte chuť, zostaňte ešte chvíľu so mnou. Ponúkam niektoré z nich, ktoré som si pri ostatnom pobyte v Podhájskej vyfotografovala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Do Podhájskej som sa tento raz vybrala a pekný deň som prežila so svojou dlhoročnou priateľkou Vierkou. Spoznali sme krátko po nástupe do zamestnania, od samého začiatku sme mali veľa spoločného, a tak nie div, že sme trávili veľa spoločných chvíľ. Okrem spoločného povolania, čo nebolo ani tak povolanie, ako skôr poslanie, nás spájala najmä návšteva kultúrnych podujatí a turistika. Na chvíľu nás život rozdelil, ja som určitú dobu pracovala mimo bydliska, a tak možností na stretávanie bolo stále menej a menej. Nezabudli sme sa na seba. Hovorí sa, že ak sa ľudia stretnú je to určitý dôvod. Človek nikdy nevie... Aj nás opakovane spojila náhoda. Stretli sme sa v prvom ročníku štúdia na Univerzite tretieho veku a odvtedy sa opäť pravidelne stretávame. Aj v našom prípade platí, že „Skutočné priateľstvo je ako svätojánska muška, čím väčšia je tma okolo, tým viac svieti."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V Podhájskej sa páčilo aj Vierke. Obidve nás zaujali aj sochy. Obišli sme takmer celý areál, prechádzali sme od sochy - ku soche a fotografovali. Nie vždy sa na podarilo zachytiť sochu osamote, ľudí tam bolo veru veľa. Niektorí len okolo nich prechádzali, iní sa pri nich fotografovali..., no niečo sa predsa podarilo. Dúfam, že fotografie oslovia aj vás...

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu