reklama

Môj priateľ...

Verili by ste, že pes  môže spriateliť  dvoch ľudí? Veru  môže a je mu úplne jedno, či ide o mužov, o ženy, o mladých alebo o starých. Čo tam po veku, veď on je predsa „priateľ človeka," na inom nezáleží.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Aiko, tak sa volá môj priateľ, psík trpasličieho vzrastu, ktorý robí spoločnosť mladému mužovi - študentovi. Alebo mladý muž robil spoločnosť Aikovi? Nech je to akokoľvek, evidentne medzi nimi vládne úžasná harmónia. Hovoria spolu a mám pocit, že si vynikajúco rozumejú.

Hoci bol v deň „ D" Aiko na vôdzke, trochu sa zabehol. Pribehol ku mne, zastavil sa a opatrne na mňa pozeral. Ako by chcel povedať:

„Bojím sa tvojich palíc! Čo ty na to?"

Palice som si preložila do ľavej ruky, zohla som a pravou rukou som ho pohladila. Oňuchal mi ruku a veselo pokrútil chvostíkom. Pochopila som, môže byť priatelia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Dobrý deň," počula som jeho pána.

„Prepáčte, trochu sa mi zabehol." Nenamietala som, bol to milý psík. Vymenili sme si pozdrav, ale Aiko stále stál pri mojich nohách. Tak sme sa trochu s jeho majiteľom zarozprávali. Dozvedela som, že mladý muž je študentom na vysokej škole a dočasne býva v našom meste. Potešilo ho, že stretol človeka, ktorý má rád psíkov. Možno aj preto si otvoril dušu a ochotne mi rozpovedal svoj príbeh.

„Vyrastal som na vidieku, v rodinnom dome, ktorý má veľký dvor. Za domom sad, za sadom lúky a potok. Krásny výbeh, kde sa zmestil nie jeden, ale niekoľko psov. Potom som sa ocitol v meste, ale aj tu potrebujem štvornohého priateľa."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Súhlasne prikyvujem a medzi tým opäť pohladím Aika. Mladý muž pokračoval: „Skúšal som to bez neho, nešlo to. A tak si chovám aspoň „psíčka pantoflíčka," aspoň, tak vyzerá oproti tým, čo máme doma." Pobavilo ma to označenie. A od toho dňa sme s Aikom priatelia, nevadia mu ani moje palice.

Obrázok blogu

Po nejakom čase som videla mladíka, jeho Aika s milým dievčaťom, ktoré ako on, v rovnakom čase venčilo svojho psíka. Tvorili roztomilú „štvoricu," radosť na nich pozerať. Ráno som ich zbadala z okna bytu a popoludní som sa s nimi často stretla, čo to mi prezradili, ako sa tým darí v škole, kde idú na turistiku a tak..., milí mladí ľudia a ich štvornohí priatelia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skončil letný semester, vrátili sa domov. Nepopieram, chýbajú mi, ale verím, že sa na jeseň opäť stretneme, veď stretnúť „ psíčka pantoflíčka" je naozaj príjemný zážitok.

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu