reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

reklama

SPOZNÁVAJ SÁM SEBA...

Spoznaj sám seba...

Anna Čunderlíková

Spoznaj sám seba...

Sebapoznanie a sociálna percepcia - bol jeden z odborov štúdia na U3V pri Technickej univerzite vo Zvolene v akademickom roku 2011/2012 a 2012/2013.  Hovorí sa, že nikdy nie je neskoro, tak prečo sa nezamyslieť nad sebou, nepouvažovať nad svojimi vlastnosťami - dobrými i tými horšími.

  • 8. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 2
Spoznaj sám, seba...

Anna Čunderlíková

Spoznaj sám, seba...

Verím, že mi pozorný čitateľ prepáči, že som sa opäť vrátila k téme: „Spoznaj sám seba!" Nič nové! Viem, ničím novým, nie sú ani moje názory. Teraz si môžete povedať, „každý si tu tvrdí niečo iné." Chápem, že je ťažké vyznať sa v spleti rôznych názorov. Ibaže každý názor nás môže podnieť k zamysleniu a následne si môžeme vytvoríme „svoj vlastný názor" a nepreberať bezmyšlienkovite názory tých „druhých."

  • 26. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 622x
  • 2
Hry, ktoré hráme sami so sebou ...

Anna Čunderlíková

Hry, ktoré hráme sami so sebou ...

Už som sa raz zmienila o tom, že si obraz svojho „ja“ nesieme vo svojej duši. Sú ľudia, ktorí svoj obraz vidia reálne, majú sa radi aj so svojimi chybami. No sú aj takí, ktorí sa nedokážu vyrovnať s tým, akí sú. Naopak snažia sa byť takí, akí si myslia, že ich chcú mať iní: rodičia, priatelia, partneri, kolegovia... Kladú si potom na seba nároky, ktoré sú nad ich ľudské sily. Musíme mať vždy všetko? Čo tak zahrať si hru, len tak sami so sebou? Poznáte tú o kyslom hrozne?

  • 11. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 475x
  • 0
Človek je plný záhad

Anna Čunderlíková

Človek je plný záhad

Nepoviem nič nové, ani prevratné, ak skonštatujem, že naše vnímanie, myslenie prežívanie a chovanie je zložité. Je to fakt. Ale tiež je pravda, že ho môžeme za určitých okolností rozpoznať, predvídať a ovplyvniť. Ibaže, ako nato. Mať tak „sladkých dvadsať“ a vedomosti, skúsenosti zrelého veku! Určite poznáte ten povzdych. Bolo, či nebolo by to dobre? K mladosti predsa patrí aj neskúsenosť, nerozvážnosť a tým ruka v ruke ide aj odvaha. To všetko patrí k mladosti! Na druhej strane, nie je škoda, ak už nie je možnosť, nie je šanca nadobudnuté životné skúsenosti využiť? Myslím, že je len veľmi málo ľudí, čo povedia: „Nič by som nemenil(a), prežil(a) som krásny život.“ Myslím, že oveľa viac je tých, čo si z času na čas povedia: Mohol(a) som to urobiť inak. Keby som tak bol(a) vtedy vedela(a), čo viem dnes.“

  • 7. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 475x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu