reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

reklama

KNIHA, KTORÁ MA DOSTALA

Bojovníci dúhy...

Anna Čunderlíková

Bojovníci dúhy...

Mať priateľku je super! Opäť sa vraciam k téme, nie sú to  len slová,  ide o skutočné priateľstvo. Dnes chcem dať do Vašej pozornosti priateľku Eriku, autorku troch  románov, ktoré majú zatiaľ podobu elektronických kníh.

  • 16. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 6
Svetové náboženstvá...

Anna Čunderlíková

Svetové náboženstvá...

Svetové náboženstva, to je titul knihy, ktorá sa mi v týchto dňoch dostala do rúk. Určite poznáte ten pocit, keď sa vám kniha sama ponúkne.  Vzala som ju, prelistovala a začala čítať. Zaujala ma, autor knihy Michael Keene, v nej opisuje hlavné črty šiestich veľkých náboženstiev a ďalších piatich kľúčových vierovyznaní, robí to zaujímavou a nenásilnou formou. Podľa môjho názoru kniha môže zaujať každého, ateistu i veriaceho a to bez ohľadu, na to, v čo verí, alebo  ku ktorému náboženstvu sa hlási.

  • 3. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 917x
  • 8
Posledná prednáška...

Anna Čunderlíková

Posledná prednáška...

Čítanie je mojou veľkou záľubou. Lásku ku knihám som si pestovala cez rozprávky, neskôr cez povinné čítanie... Nakoniec som si to už ani neuvedomovala, ale vždy keď som mala na to príležitosť siahla som po dobre knihe. Niektorá kniha sa dotkla môjho srdca viac, ina menej, ale vždy to bolo a je aj určité obohanie môjho života. Posledná prednáška, je titul knihy, ktorú môžem a chcem zaradiť do rubriky: „Kniha, ktorá ma dostala.“

  • 4. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 0
Týždeň v zime ...

Anna Čunderlíková

Týždeň v zime ...

Prvé, čo vás asi napadlo je otázka: „čo to v tomto ročnom období splieta?“ A skoro máte pravdu, len pred niekoľkými dňami začalo leto. Krásne letné počasie nás oveľa viac láka do prírody, k vode... Možno čítame menej a možno, ani nie. A možno práve počas dovoleniek si mnohí nájdu čas aj na dobrú knihu. Ak sa dostane do ruky zaujímavá kniha mne, neodolám a „nepustí ju,“ kým ju neprečítam. Jednou z nich je aj Týždeň v zime od Marcie Willettovej.

  • 29. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 486x
  • 0
Drž ma na ruku

Anna Čunderlíková

Drž ma na ruku

Betty Eechiesová, Ľuba Hajková „Drž ma za ruku,“ kniha, ktorá ma chytila za srdce. Nejde o žiadny nový titul, dostala som sa k nej celkom náhodou, ako sa hovorí „podala mi ruku.“ Prečítala som ju „jedným dychom,“ keď som začala čítať nedokázala som ju pustiť z ruky skôr, než som sa dostala na poslednú stranu. Alina, tak sa volá hlavná hrdinka, so zaujímavým, citlivým a silným emotívnym spôsobom rozpráva príbeh svojho života. Dúfa, že tým pomôže niekomu, kto rovnako, ako ona hľadá, ale nevie nájsť hodnoty, pre ktoré má význam žiť. Dúfa, že pomôže niekomu, kto zápasí o miesto na tomto svete, no zatiaľ nevie, či vôbec dokáže žiť s bolesťami, ktoré ho trápia.

  • 10. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 712x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu