reklama

Úsmev, prosím ...(4)

Dnes by som opäť chcela pridať niekoľko myšlienok od známych osobností, ktoré zaujali mňa a dúfam, že aj vás milí priatelia. A na záver pridám aj pár vtipov. Nezabudni na úsmev, je to svetlo, ktoré pri pohľade do očí prezradí, či je srdce doma. Růžičková Helena Stojíš nad priepasťou? Roztiahni krídla a daj sa unášať vetrom. Nemáš krídla? Tak daruj svetu úsmev a ten ti zato krídla požičia. Fritzová F. Usmievaj sa na toho, kto ti najviac ublížil, aby nevidel, ako veľmi ťa to bolí. Němcová Božena Usmejte sa na mňa aspoň očami. Válek Miroslav

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A tieto poznáte?Policajt zastaví blondínku na ulici a hovorí:- Slečna, vás pes nemá košík!- Ale my predsa neideme nakupovať! odpovedá pohotovo blodníka.Policajt pokutuje blondínku:- Slečna, to ste sa nepozerali na tachometer?- Asi nie a kde vlastne je?Vráti sa muž domov a vidí ženu - blondínku, ako prikladá mokré uteráky na stenu. Pýta sa ženy? - Prečo namáčaš tú stenu?- Ale doktor mi odporučil, aby som dávala studené obklady na miesto, kde som sa udrela. - Ty sa chceš vrátiť k manželovi? čuduje sa kamarátka.- To vieš, že chcem, už sa nemôžem dívať na to, ako si teraz spokojne žije.Želám krásny deň!

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu