reklama

Úsmev, prosím ... (6) .....

Nezabúdajme na to, že každý deň si môžeme nájsť dôvod na to, aby sme sa zasmiali. Ozaj, už sa dnes zasmiali? "Obžalovaný, popíšte, ako ste vzali poškodenému z tašky peňaženku?" pýta sa vyšetrovateľ. "Za takéto lekcie, pán vyšetrovateľ beriem 100 €." Doktor: - Pani pokiaľ sa vám zdá cena za plastickú oepráciu príliš vysoká, tak vám môžem doporučiť už len hustý zvoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Aký je rozdiel medzi vrtulníkom a helikoptérou?Žiadny, ale vrtulník je samček.- Toto je socha MINERVY.- "A tá vedľa nej?" je jej manžel?- "Nie nemala manžela, bola totiž bohyňa múdrosti!"Vierka zaľúbene šušká v tme svojmu nápadníkovi do ucha:- Och ty môj miláčik, ty môj jediný Janičko.- Čo to hovoríš drahá, veď ja som Peter!“- Prepáč zlatko, ale myslela som, že dnes je piatok.Asi po roku manželstva sa manžel pýta manželky:- Počuj drahá, povedz, po kom má náš Janko také kučeravé vlásky...?- Ale drahý, nepamätáš si, že keď som ho čala, mala som trvalú ...?Dvaja námestníci:- Mám taký dojem, že riaditeľ tú novú sekretárku prijme.“- Prečo si to myslíš?- Išiel jej kúpiť pravidlá slovenského pravopisu.“Želám pekný deň!

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu