reklama

Flirt...

Mladosť je sama o sebe krásna. Mám rada mladých ľudí, obdivujem ich bezprostrednosť, otvorenosť a niekdy, tak trochu aj zdravú drzosť, ako dosiahnuť cieľ. Najčastejšie sa stretávam s mladými ľuďmi v knižnici, čitárni a pomerne často aj vo vlaku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už sa sa raz priznala k tomu, že cestujem často a rada. Mojim najobľúbenejším dopravným prostriedkom je vlak. Okrem relatívneho pohodlia, je to aj celkom zaujímavá možnosť spoznávať nových ľudí. Zoberte si také kupé, šesť miest. Šesť rôznych ľudí „žije spolu“ v tomto relatívne malom priestore po určitú dobu. Dve, tri, či šesť hodín, samozrejme podľa vzdialenosti, ktorú musia prekonať. Osud, či náhoda spojila týchto ľudí, no v každom prípade to chce aj určitú dávku tolerancie, bez toho to jednoducho nejde. Miestenka sa nedá kúpiť v smere jazdy a tak som si už na to zvykla, že sedím raz v smere jazdy, inokedy v protismere, čo je dôležité, že sa to naučil akceptovať aj môj organizmus. Aj dnes som sedela v protismere jazdy, o trochu menej pohodlné. A čo moji spolucestujúci? Oproti mne sedí pani, asi v mojom veku. Chápem, že má ťažké tašky, zrejme ich nevládze vyložiť na policu a tak zmenšila, už aj tak malý prechod cez kupé. No čo už! Tašku nemal, kto vyložiť. Vedľa nej sedí milé dievča, zrejme študentka, aspoň to tak vyplynulo z rozhovoru z jej priateľom, tiež študentom. Ďalšie sedadlo patrí inej študentke. Vedľa mňa, v protismere jazdy sedí priateľ prvej študentky a vedľa neho, asi tridsaťpäťročný muž. Každý z nás sa niečím zamestnal. Ja a pani naproti si listujeme a čítame časopisy. Priatelia, študent a študentka vedú rozhovor a nakoniec sa rozhodnú pre počúvanie hudby. Ďalšia študentka má otvorený notebook a pán proti nej podriemkava. Zdalo sa, že sa každý skracuje cestu, ako vie. Až do chvíle kým, študentka nezatvorila notebook a nezačala robiť „oči“ na priateľa tej prvej študentky. Robila to až príliš vyzývavo, nedalo sa to nespozorovať. Flirt, nič proti nemu. Flirt totiž dvíha nie len náladu, ale aj mienku o nás samých. Aj v tomto prípade mladá baba žiarila sebavedomím a dobrou náladou. Či jej to mladý muž opätoval? Môžem sa len domnievať, že áno. Jeho priateľka opakovane vstala a smutná opustila kupé, ale vždy po chvíli išiel za ňou aj jej priateľ. Takto sa to pár razy zopakovalo až do stanice, keď sa uvoľnilo miesto oproti tej "flirtujúcej baby." Zrejme poslala SMS, lebo po chvíli prišiel do kupé ďalší mladý muž.Zvítali sa, bozkávala ho, držala za ruky a možno mala veľký problém ovládnuť sa a neskočiť mu do lona. Aj to som chápala. Láska je slepá a taká "chémia" dokáže s človekom zamávať. Ibaže som nepochopila to, že keď sa vrátili spomínaní priatelia – študent a študentka do kupé, flitrovanie pokračovalo. A to už bolo viac-menej trápne. Držala za ruku svojho priateľa a „oči robila na toho od vedľa.“ Partneri obidvoch sa cítili zjavne nepríjemne. Žijeme v modernej dobe, nie je výnimočné, že baba balí chlapa. Hoci za mojich čias to bolo inak, asi tak, ako v prírode. Prepáčte za prirovnanie, ale videl niekto, aby aby sliepka behala za kohútom? To však neznamená, že „navrhujem vrátiť dobu späť,“ v žiadnom prípade. A druhá vec, ktorá ma zarazila, že sa „pustila do flirtovania“ s chlapcom, ktorý bol zjavne so svojim dievčaťom. Keby,že sú sami...! Nechcem moralizovať, len sa tak zamýšľam nad dnešnou dobou. Uznávam, že flirt prináša príjemné pocity, ibaže by bolo treba taktne vycítiť, kedy je vhodná doba na flirtovanie. Alebo sa mýlim? Napriek času, v ktorom žijeme asi platí to, čo povedala o flirte Sidonie-Gabrielle Colette(1873-1954 ) francúzska spisovateľka: „Pri flirte sa muži naháňajú za ženou, ktorá je im už dávno v pätách.“

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu