reklama

Úsmev, prosím ... (9)

Aj obyčajný úsmev môže rozhodnúť o peknom dni. Keď budeme nakupovať skúsme si nachvíľku namiesto putovania za tovarom všimnúť ľudí okolo seba, „dajme im obyčajný úsmev,“ čím vyjadríme, že nám nie sú ľahostajní. Aj takto môžeme začať nový pracovný týždeň...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo myslíte môže náš úsmev alebo pekné slovo zmeniť emočné rozpoločenie druhého človeka? Môžeme toto sympatické gesto poslať ďalej a vyvolať reťazovú reakciu? Ja verím, že áno a očakávam, že sa mi podarí vyčariť úsmev na vašej tvári aj dnes. Rozosmejte aj vy svojich priateľov!

۝

Očný lekár vojde do čakárne a pýta sa:

Pacienti, vidíte ma všetci?

Samozrejme pán doktor!

Tak čo tu potom robíte, vy simulanti!

۝

"Koľko hodín denne spíte?" - pýta sa lekár pacienta.
-"Dve"
-"Ale to je veľmi málo!"
-"Mne to stačí.Ja si v noci pospím aj desať hodín."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

۝

K staničnej pokladni pristúpi žena:

„prosím si cestovný lístok do Košíc. Miestenka nech je v nefajčiarskom vozni,

pri okne v smere jazdy, ale nie nad kolesami, blízko jedálenského vozňa."

„Prepáčte madam, preruší ju pokladnička.

„Záchrannú brzdu si želáte vo výške hlavy alebo pliec?"

۝

Pán Novák, nevadí vám, že každý deň hrám na klavír?"

pýta sa susedov Janko.

„ A vieš, že mi to vadí?"hovorí sused.

A Janko na to: „ mohli by ste to prosím, povedať mojej mame?"

Krásny zvyšok sviatočných dní!


Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu