reklama

Pizza po domácky

Možno si poviete, že receptov na pizzu je na mraky a máte pravdu. S čím teda prichádzam? No predsa so svoju osobnou skúsenosťou, s mojou po domácky vyrobenou pizzou. Vyskúšala som viaceré cestá, krehké pizzové, chlebové cesto, s kváskom i bez kvásku. Toto cesto sa mi páči najviac. Ja osobne mám rada, keď cesto nie je až tak tenké a vysušené. No posúďte sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Niekto si tiež môže povedať, „načo sa trápiť," veď dnes dostaneme pizzu predpečenú a zmrazenú, potom ju stačí rozmraziť. Ibaže to nie je podľa mňa „ono." Výhodou po domácky pripravenej pizzi je, že si ingrediencie vyberá podľa vlastnej chuti, dá sa pripraviť „narýchlo" a použiť to „ čo špajza dá." Osobitná príprava nie je zvlášť potrebná. Dnešné búrkové predpoludnie bol ten vhodný čas, do obchodu sa veľmi nedalo a tak som išla podľa hesla „ urob, čo špajza dá."

Príprave som venovala svoj čas, pripravovala som ju, ako inak s láskou. Ostatné teda "dala špajza."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pizza po domácky

Na cesto potrebujeme:

400 g polohrubej múky
250 ml vlažnej vody
20 g čerstvého droždia
6 PL oleja
1 PL cukru
1,5 ČL soli

Postup:

1.

Múku preosejte do misy, pridáme 4 PL oleja, soľ, kvások a podľa potreby vodu. Vypracujeme tuhšie cesto, ktoré necháme 30 minút kysnúť. Po vykysnuti ešte raz premiesime a vložíme do okrúhlej formy vyloženej papierom na pečenie.

2.

Cesto vytlačíme po obvode formy tak, aby vytvorilo zvýšený okraj. Potom ho potrieme olejom ( 1PL) a kečupom (3 PL), ďalšie ingrediencie pridávame podľa chuti.

3.

Ja som ju obložila sardelovými rezmi (1 konzerva), na rezance nakrájanou salámou (150 g), tromi na mesiačiky nakrájanými paradajkami a posypala nastrúhaným syrom (150g)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4.

Osolila som ju, okorenila, posypala tymiánom a postrúhaným syrom (150g) Pizzu som nechala ešte trochu podkysnúť a pokvapkala som ju olejom a dala piecť.

5.

Piekla som ju vo vyhriatej horúcovzdušnej rúre: 30 minút, pri teplote 160 stupňov Celzia.

Podávala som ju ešte horúcu. Škoda sa nedá prenieť aj lahodná vôňa.

Aj vy máte svôj osvedčený recept na pizzu? Podeľte sa oň s nami!

Želám dobrú chuť!

Obrázok blogu


Výborne rozvoniavala

Obrázok blogu

Rozvoniavala, ale najmä výborne chutila.

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu