reklama

Byť v správny čas na správnom mieste...

Nemusím hľadať význam slova „hneď“ v slovníku. Na prvý pohľad je zrejme, že slova: „hneď, onedlho, čoskoro“ sú slova neučité. Vysvetliť si ich môže každý, ako chce. Aj sa tak stalo, veď posúďte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nebolo síce piatok trinásteho, ale štvrtok 8. marca, no smola to bola tak, či tak. Do opravy som si dala cestovnú tašku. Chyba nebola veľká, nosím ju rada a tak som sa rozhodla pre jej opravu. Štvrtok bol termín, kedy mala byť taška hotová, mala som si ju prebrať.

Bolo niečo pred jedenástou hodinou, keď som prišla pred dvere opravovne. Na dverách ma vítal oznam: „Hneď prídem." „Keď hneď, tak hneď," povedala som si, že počkám. Hneď nebolo ani o polhodinu.

Rozhodla som sa, že si čo-to vybavím v meste a vrátim sa neskôr. Iniciatívne som vylúčila čas medzi 12:00 a 13.00 hodinou, mohli by byť na obede. Pred opravovňu som opäť prišla krátko po 14:00 hodine, ale aj teraz ma vítal oznam „Hneď prídem." Opäť nikto neprišiel. Musela som zabudnúť na to, že si ju vyzdvihnem, hoci som tašku súrne potrebovala. Na oznam „Hneď prídem," tak rýchlo nezabudnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tašku som si nakoniec vyzdvihla v pondelok, piatok som mala iný program. Nechcite počuť tie výhovorky... ono bolo vo štvrtok otvorené, len ja som tam išla v nevhodný čas. Veď áno, nie je nad to byť v správny čas na správnom mieste. Škoda len, že opravovní v našom meste nie toľko, čo rôznych butikov s tovarom, ktorý ani nejde na odbyt. Škoda, nieto si z čoho vybrať !

Neostáva mi nič iné, iba si zaželať, aby som tieto služby, tak skoro nepotrebovala.

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu