reklama

Úsmev prosím... (29)

“Stále sa usmievaj, nikdy nevieš, kto si môže zamilovať tvoj úsmev,“  povedal raz ktosi. Úsmev a nevinný očný kontakt nám často pomôžu vybaviť veci o výsledku, ktorých sme už začali pochybovať. Určite sa to podarilo aj vám, ak máte chuť, tak si trochu zaspomínajte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rovnako, ako úsmev dôležité sú i slova. Slova by nemali ubližovať nikomu. Slova by mali vyjadrovať porozumenie, lásku, priateľstvo a mali by nám pomáhať.

Často počujeme, ako ľudia okolo nás hovoria: „Svet je zlý!" Ak vyslovíme túto vetu musíme si byť vedomí toho, že toto "zlo" zapríčinilo možno aj naše právanie. Nuž správajme sa tak, aby sme neboli príčinou zla. Naopak usilujeme sa sebe, svojim priateľom a známym vyčariť úsmev na tvári. Veď aj taký úsmev môže prispieť k pohode dnešného dňa.

Pokúsim sa o to aj ja. Niektoré slova som sa snažila usporiadať tak, aby vyvolali úsmev na vašej tvári...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

?

Blondínka volá informátorovi na letisko

a pýta sa ho: „Neviete, koľko trvá cesta zo Slovenska

do Paríža?"

„Sekundičku," pýta si čas informátor.

A blondínka na to „ Ďakujem, dovi."

?

Pán sa nesmelo prihovorí peknej slečne

v zoologickej záhrade.

„Pamätáte si ma slečna? Usmiali ste sa na mňa

pri klietke s opicami."

„Áno? A ako sa vám podarilo, tak rýchlo dostať z klietky?"

?

Blondínka je na prechádzke so psom a pes nemá košík.

Zastaví ju policajt a hovorí: „Budem vám musieť dať

pokutu za to, že váš pes nemá košík."

A blondínka na to: „Ale veď ja nejdem na nákup!"

A policajt: „Ahá...!"

Ak ste sa pobavili zastavte sa aj nabudúce...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želám všetkým pohodový víkend!

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu