reklama

Myslieť treba srdcom a lásku rozdávať s rozumom ....

Nič nestíham, na nič nemám čas... S takýmto pocitom žijeme až príliš často. Nie je to však v tom, že nemáme čas, skôr je to v tom, že si čas nevieme jednoducho nájsť. Dôverne to poznám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Bolo obdobie, keď som pracovala mimo centra mesta, ale vždy som si našla čas zájsť do sauny. Saunu som navštevovala pravidelne, raz týždenne. Po čase som začala pracovať v centre mesta, dokonca blízko sauny, ale do sauny som prestala chodiť. Pracovala som približne s rovnakým pracovným nasadením, dokonca bližšie k saune a „čas som zrazu nemala." Čas bol rovnaký, len som ho mala inak zorganizovaný. Preorganizovala som si čas a vrátila som sa k saunovaniu. Určite teraz napadlo niečo aj vás. Spomenuli ste si na to, ako ste aj vy zápasili s časom?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Určite mi dáte za pravdu, že „čas si nájdeme vždy, keď chceme." Toto bola len moja sauna, ktorá je síce dôležitá pre podporu zdravia, ibaže sú aj iné, dôležité veci. Často nemáme čas, alebo si ho nevieme nájsť pre ľudí, ktorí by mali byť pre nás najdôležitejší.

Na lavičke v parku od jari do jesene pravidelne stretáva milú pani. Vždy sa pri nej zastavím a niekedy si i prisadnem. Rada sa započúvam do jej múdrych slov, rada prijmem užitočné rady.

I keď sa snaží, čo najmenej na sebe dať poznať, z jej oči, z jej pohľadu sa dá odčítať smútok. Jej oči vypovedajú o samote, ktorú žije. Manžel jej zomrel pred pár rokmi. A deti? Žijú v tom istom meste, no „na nič nemajú čas, nič nestíhajú..." tak ich ospravedlňuje ich matka. Pani často a sláskou spomína na časy, ako sa sama starala o svojich rodičov. Určite bola dobrým príkladom pre svoje deti. A predsa... nedostáva sa jej takej pozornosti, ako by si zaslúžila. V Jej slovách cítiť clivotu, ktorá vychádza z jej veľkej osamelosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak rada by som jej pomohla, tak rada by som zmiernila osamelosť jej duše, ibaže prítomnosť a lásku jej deti jej nikto nenahradí.

Ak vám tento príbeh, čo i len trochu pripomenul podobnú situáciu, spomeňte si prosím aj na tieto slová: „Myslieť treba srdcom a lásku rozdávať s rozumom." Potom sa nám určite nestane niečo také, že nebudeme mať čas na ľudí, ktorí sú pre nás dôležití... Aj pri veľkom zaneprázdnení budeme na nich myslieť a zorganizujeme si čas tak, aby sme rozdávali a v prípade rodičov vracali ten krásny cit, ktorému hovoríme láska.

Foto perex, zdroj: internet

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu