reklama

Výborný šalát z instantnej cestoviny

Určite to poznáte, najlepší recept je ten,  ktorý vyskúšal niekto komu veríte. Prečo to zdôrazňujem? Raz, bolo to dávno a nebola to moja stará mama, dostal sa mi do rúk recept starej mamy na plnené košíčky. Košíčky sa síce vydarili, ale plnka ani náhodou. Tak som v duchu nespokojná šomrala: „Vraj recept starej mamy...!" Odvtedy, keď recept preberám idem radšej na istotu.  Tento recept priniesol syn, overili ho jeho kolegyne a my sme ho trochu  pozmenili. Môžem potvrdiť - fakt výborný  šalát!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Potrebujeme: 150 g instantných rezancov alebo 2 balíčky instantnej rezancovej polievky (bez prísad), 2 kyslé smotany (á 200 ml), 150 g salámy, 2 zelené papriky, 8 ks cherry paradajok (alebo 2 väčšie paradajky) 3 ks jarnej cibuľky, 1 stredne veľkú uhorku, 1 viazaničku reďkovky, soľ a korenie.

Postup: rezance polámeme na menšie kusy (ja som použila rezance z polievky bez prísad). Pridáme na rezance nakrájanú salámu, papriku, na kolieska nakrájané paradajky, osolíme, okoreníme podľa chuti, pridáme kyslú smotanu. Všetko dobre premiešame a necháme odstáť 24 hod., aby sa rezance dobre napili. Medzičasom premiešame. Ja som ešte po 12 hodinách pridala 1 viazaničku nadrobo nastrúhaných reďkoviek a 1 smotanový jogurt, aby bol šalát vláčnejší. Namiesto salámy môžeme použiť kuracie mäso, prípadne salámu nahradíme tvrdým syrom. Ja som dala jedno i druhé. Vynikajúci šalát, ako príloha k mäsu ale chutí aj s pečivom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu