reklama

"Niektorí šťastie hľadajú, iní ho tvoria..."

Určite ho tvorí aj moja mladá priateľka Katka. Dlho som uvažovala, ako sa podeliť o informácie, ako Katku priblížiť, aby som neporušila kódex blogéra a pritom dala ľuďom vedieť,  v čom je Katkina výnimočnosť..., samozrejme okrem certifikátu, ktorý má pre poskytovanie pomoci a  „tvorenia šťastia."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sa ľudia ocitnú v nepriaznivej situácii často hľadajú pomoc. Pomôcť môže aj metóda EFT - techniky emočnej slobody. Využíva techniky čínskej medicíny a poznatky psychológie. Spočíva v stimulácii - preklepkávaní meridiánov - energetických dráh, ktorými prúdi životná energia.

Je to metóda, ktorá nerieši zdravotné problémy, ale ako alternatíva môže pomôcť. Pracuje na odstraňovaní príčin negatívnych emócií. Pomáha odstraňovať zažité negatívne vzorce myslenia a následne správania. Môže byť odpoveďou na situácie, ktoré sa vám doteraz nepodarilo vyriešiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Metóda EFT pomohla veľa ľuďom, tak prečo to nevyskúšať. Nič nestratíte, ale získať môžete veľa:

Zlepšiť si kvalitu života

Zbaviť sa negatívnych emócii, zlozvykov a bolestí

Zbaviť sa obmedzujúcich vzorcov myslenia, správania

Vyrovnať sa s minulosťou a nájsť vnútorný pokoj.

Záleží len na tom, či ste na zmenu pripravení, bez toho to nejde. Mňa osobne zaujali Katkine liečivé príbehy, napísané pre konkrétnych malých klientov, ako forma samouzdravenia. Zaujímavé sú aj ponúkané tvorivé dielne, ako si stvoriť „svoj život, svoj svet, svoju realitu," ale tiež enkaustika - kreatívne maľovanie horúcim voskom - prekrásna galéria obrazov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Pre niekoho možno budú tieto informácie cenné, lebo hľadá pomoc, pre iného to môže byť rozšírenie vedomostí o nové zaujímavé skutočnosti a skúsenosti. Nie je prístupné uviesť kontakt na Katku, ale verím, že kto bude chcieť, tak si ho nájde. Poteší ma, ak vám moja informácie poslúži. Veď o to ide - vzájomne si pomáhať.

Foto: Ateliér Marsha

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu