reklama

Dávame vám svoje srdce...

„Dávame Vám svoje srdce! Robíme to s potešením."  Zaujímavý slogan, pri ňom  „nadýchané" srdiečko, ktoré určite chytí potenciálneho klienta za srdce. Držím v ruke leták, ktorý pozýva na „originálne zdravotnícke semináre..."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Kvalitný papier, farebná tlač a úsmevy pár šťastných seniorov, pod nimi je ponuka: „Odmeráme Vám:" Nie som bez chyby, sem-tam, čosi pokazím, ale text na leták by som si dala pred tlačou skontrolovať. Čo všetko odmerajú (doslovný odpis z letáka, vrátane úpravy)

- krvný tlak

- minerálnu hustotu kostí

- index osteoporózy, kostné choroby

- funkciu pečene(steatóza)

- funkcie žlčníka

- funkciu pankreasu a tvorbu inzulínu

krvný cukor

- index osteoklastov

- stopové prvky

- množstvo amynokyselín

- reumatoidné kostné choroby

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- stav endokrinného systému

- stav imunitného systému

- gastrointestinálne-žalúdočné funkcie

- kardiovaskulárne ochorenia

- cerebrovaskulárne (mozgovo cievne)

ochorenia

- meranie saturácie, meranie hodnôt

okysličenia krvi

A to všetko bezbolestne, za 4-5 minút. Nie že by som neverila technike, ale v tomto prípade to evokuje vo mne veľkú pochybnosť o kvalite vyšetrenia. Okrem iného sa účastníkom ponúka odborný seminár a workshop so zdravotníckym manažérom. To všetko za jeden deň! Chytilo Vás to za srdce? Ja tomu vôbec neverím, veď na niektoré z týchto vyšetrení sa v zdravotníckom zariadení čaká aj niekoľko mesiacov. Alebo, že by naše zdravotníctvo skryli do vrecka?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozvánka na meranie a na prevzatie hodnotného darčeka je osobná, len sa treba prihlásiť. Sľúbené vyšetrenie má vraj hodnotu 70 € a darček - MEMORY vankúš 45 €, podľa rozmerov je to skôr vankúšik, než vankúš. Jediné obmedzenie je, že sa treba telefonicky prihlásiť. S „Premium vstupenkou" je účasť zaručená. A ozaj, aby som nezabudla, každý si má so sebou priniesť občiansky preukaz. Jediné s čím môžem súhlasiť sú najčastejšie príčiny úmrtia na Slovensku, i keď aktuálne možno v inom poradí.

Denne sme svedkami „úžasného predaja." Veď napríklad aj tento originálny seminár a ponúkaných 115 €, nebude len tak zadarmo. Nič nie je zadarmo! A kto chce dosať veľa za nič, určite si koleduje o to, že to nebude férový obchod.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľudia sa nepoučia. Nie tak dávno som stretla jednu známu. Tiež sa mi pochváli, že bola na prezentácii, mali zadarmo obed a dostala aj darček (mala nejaký balíček v ruke). „Ja na také akcie nechodím, ani tomu neverím," povedala som svoj názor a ona to: „ Ja chodím rada, som tam najmladšia a najkrajšia..." Dúfam, že raz nekúpi „haluz," lebo pravda je taká, že nemá žiadny príjem, na priznanie dôchodku čaká.

Faktom zostáva, že názor k predajným akciám nevychádza z mojej osobnej skúsenosti, ale i tak sa pýtam prečo takéto a podobné letáky nachádzam vo svojej schránke. Alebo, čo nie zakázané, je dovolené? Nie dávno ma zaujalo vyjadrenie jedného predajcu na adresu jeho kolegu: „On je tak dobrý, že lístok na koncert predá aj mŕtvemu." Nuž, tomu sa hovorí starostlivosť o klienta až za hrob. Aj takéto sú praktiky niektorých ľudí. Neostáva nič iné, len byť opatrným a držať sa zásady: „Dôveruj, ale preveruj!" A možno by stálo za úvahu, aby sa zamestnanci kompetentných úradov, hoci inkognito, zúčastnili pár stretnutí a napríklad za nevydanie bloku udelili pokutu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľa ľudí ma zlú osobnú skúsenosť, radšej sa nepriznajú, lebo sa hanbia. Pridajte sa, bojujte proti nečestným praktikám. Keď už ničím iným, aspoň dobrou informovanosťou - prevenciou.

Perex: google obrázky

Anna Čunderlíková

Anna Čunderlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  433
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Všetko, čo robím, robím s láskou. Mojim mottom je citát:" Tolerancia nespočíva v tom, že zdieľame názor niekoho iného, ale v tom, že poskytneme druhému právo mať iný názor."Viktor Frankl Zoznam autorových rubrík:  CESTUJEM - SPOZNÁVAMPRÍBEHY ZO ŽIVOTAMALÁ RADA- VEĽKÝ OSOHÚSMEV, PROSÍM...RECEPTYSPOZNÁVAJ SÁM SEBA...KNIHA, KTORÁ MA DOSTALANA SLOVÍČKO, PROSÍM...ČO MI ŽIVOT DAL...ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝLRODIČOVSTVO

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu